Job 32 van 35


Report this listing

Solliciteren



Medewerker klantendienst Interieur en meubelbeslag | Maaseik | Vast


Functie

Vacature: Medewerker klantentdienst Interieur en meubelbeslag te Maaseik.

Ben je gepassioneerd door techniek en de bouwsector? Schitter je graag met je commerciële talenten? Kom je helemaal tot bloei in een dynamisch team? Dan ben jij degene naar wie we op zoek zijn!

Als Medewerker Klantendienst krijg je de verantwoordelijkheid voor het bieden van ondersteuning en het aanbieden van totaaloplossingen aan de klanten op het gebied van interieur- en meubelbeslag.

Hoe je dat doet? Door nauw contact te onderhouden met de diverse leveranciers en proactief informatie te verzamelen over de laatste ontwikkelingen in de markt. Bovendien ben je een expert op het gebied van interieur- en meubelbeslag en deel je graag je kennis met de klanten, waarbij je hun vertrouwen wint door passend advies te geven. Daarnaast ondersteun je de vertegenwoordigers, neem je orders aan en stel je offertes op.

Jouw profiel

  • Je bent een leergierige techniekfanaat die altijd open staat om bij te leren.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en toont dit in de krachtige samenwerking met collega's en verschillende leveranciers.
  • Dankzij jouw organisatorisch talent ben je in staat om de vermarkting, ontwikkeling en evolutie van de productgroep effectief in kaart te brengen.
  • Je hebt een scherp oog voor detail en gaat nauwkeurig te werk bij administratieve taken.
  • Met een resultaatgerichte commerciële houding ben je altijd gefocust op het behalen van doelen.
  • Je bent vloeiend in het Nederlands en toont een proactieve en professionele houding bij het zoeken naar oplossingen.
  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat mag je van ons verwachten:
  • Een uitdagende en leerrijke job in een stabiele en betrouwbare werkomgeving.
  • Een voltijds en vast contract met flexibele werkuren.
  • 25 verlofdagen, waarvan er 10 collectief vastliggen in de laatste 2 weken van juli.
  • De kans om deel uit te maken van een dynamisch team en bij te dragen aan een Belgisch succesverhaal met internationale ambities.
  • Ruimte voor initiatief en groei, met mogelijkheden voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, en de mogelijkheid tot fietslease.

    Heb je interesse, solliciteer dan zeker online. We kijken alvast uit om van je te horen.
    Nog vragen naar aanleiding van deze vacature: 011890860 of petra.america@adecco.be

Solliciteren

476 EC VLAANDEREN OOST
+32 (0)11 89 08 60

Solliciteren